Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

καραβάκι από χάρτινο πιάτο



 καραβάκι από χάρτινο πιάτο
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ



Από καιρό ονειρευόμουν να φτιάξω ένα δικό  μου  blog  
και τώρα που ήρθε καλοκαίρι  η μαμά μου,μου  έκανε  την  χάρη.
Η ΠΡΏΤΗ  μου ανάρτηση  ,είναι  αφιερωμένη  στο  καλοκαίρι ,
για αυτο έφτιαξα  αυτό το καραβάκι ,
 για να σας ταξιδέψω στην χαρούμενη  χώρα  μου.


ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ :
1 πιάτο διπλωμένο στην μέση,
ένα ξυλάκι από σουβλάκι, 
μια σελίδα από το παλιό μας τετράδιο ,
αυτοκόλλητα(άμα θέλουμε) ,
μαρκαδόρους κ' κόλλα. 
Πρώτα διπλώνουμε το πιάτο στην μεση και τσακίζουμε . 
Στο ξυλάκι κολλάμε το σημαιάκι και ζωγραφίζουμε όπως θέλουμε τη σημαία μας.
Μετά καρφώνουμε το ξυλάκι στην μέση του πιάτου .
 Στολίζουμε με τους μαρκαδόρους κ' τα αυτοκόλλητα ή καλύτερα δικές μας φωτογραφίες.





Υ.Γ1 .
Το νύχι είναι της μαμάς μου, Τέλειο χρώμα ε!!!
Υ.Γ 2.
Η μαμά με βοηθάει τώρα στην αρχή και μου δείχνει να γράφω σωστά.
Ε και να κάνω και λάθη όμως ,δεν πειράζει καθόλου.Θα μάθω και εγώ.....




καλό μήνα.


8 σχόλια:

  1. Όμορφο το καραβάκι Μαργιαννούλα μου!!.Καλοτάξιδο και το μπλογκάκι σου.Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άξια κόρη μιας άξιας μαμάς.Καλή αρχή στο blog,καλό καλοκαίρι και περιμένουμε τις όμορφες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου καλοτάξιδο το μπλογκ σου ,να σαι πάντα καλά και να μας ταξιδέψεις σε απέραντες ,γαλήνιες ,ονειρικές θάλασσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαργιάννα μου έκανες πολύ καλή επιλογή χρωμάτων μουσικής και γενικά η παρουσία του μπλογκ είναι φανταστική! Μπράβο σου! Περιμένω να δω τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΡΙΑΝΝΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΚΑΙ ΣΥ ΤΗΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ! ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΜΗΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΛΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ
    ΕΜ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΡΓΙΑΝΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο μαριαννα κανεις τελειες αναρτισεις σου ευχομαι να μιασεις στην μαμα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή