Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

Μπουκάλι κουμπαράς












Καλημέρα.


Είχα δει τι ετοίμασε η μαμά μου ,
για τη δράση των Ελληνίδων μπλόγκερς στο : 



Θέλω να είναι καλά όλα τα παιδιά και να είναι χαρούμενα.
Η μαμά μου είπε πως δεν θα υπήρχε πρόβλημα ,
αν έφτιαχνα και εγώ κάτι ,για να βοηθήσω τα παιδιά.

Το μπουκάλι από το γάλα μου ,
το κόψαμε και το έκανα κουμπαρά .


Έκοψα κομματάκια, από τα χαρτομάντιλα
 που παίρνω στο σχολείο και τα κόλλησα όπου ήθελα.
Έγινε ένας κουμπαράς ,με πολλά πολλά φιλιά
 για κάθε παιδί,
για να είναι χαρούμενα  όλα.




Η αδερφή μου η Αθηνά ,
πήρε το χάρτινο κουτί από το γάλα της 
και κόλλησε μια  χαρτοπετσέτα της μαμάς
  και ένα πλαστικό λουλούδι.
Έφτιαξε κουμπαρά σπιτάκι.








     Μακάρι να βοηθάμε όλοι τα παιδιά .



Γεια σας τώρα.

Μαργιάννα





5 σχόλια:

  1. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ...ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΡΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαργιάννα!
    Βρήκα τις δημιουργίες σας πολύ όμορφες και χαρούμενες.
    Με υλικά ανακυκλώσιμα, ώστε να βοηθούμε και στην προστασία το περιβάλλοντος!
    Μπράβο και στις δυο σας!

    Ζαμπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ!!!!!!
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή