Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

ΧΟ ΧΟ ΧΟ .ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ.

  








                                                             ΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ  ,
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
                                                      ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ
                                                           ΓΙΑ ΜΑΝΤΕΨΤΕ






                                            ΕΝΑΣ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟΣ                                         ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


                             ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ : 1 ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΑΛΟΝΙ
                                                              4 ΚΟΥΜΠΙΑ
                                            1 ΛΩΡΙΔΑ  ΜΑΥΡΟ ΒΕΛΟΥΤΕ ΧΑΡΤΙ
                                                         ΛΙΓΟ ΒΑΜΒΑΚΙ



Η ΜΑΜΑ ΤΟΝ  ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ.










ΜΑΡΓΙΑΝΝΑ

3 σχόλια:

  1. Μαργιαννούλα μου, τι υπέροχος!!!! Θα τον κάνω κιεγώ με τα αγόρια μου!!!! Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαργιανούλα μου, είναι υπέροχος ο Αγιος Βασίλης σου και πρωτότυπος!!! Εύχομαι να έρθει και φέτος και να σου χαρίσει ότι επιθυμείς κοριτσάκι μου!!! Καλές γιορτές να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή